این Qbix دوست داشتنی!

این مکعبی با نمک

یاماها Qbix عنوان یکی از هوشمندانه ترین اسکوترهای بازار است. این موتورسیکلت طراحی مدرن دارد و همه استانداردهای یک موتورسیکلت خانواده محور و مخصوص شهر را دارا می باشد. این مدل که عنوان ، موتورسیکلت اتوماتیک دیجیتالی و سبک مدرن شهری را یدک می کشد ، از یک طراحی مکعب مستطیل دوست داشتنی بهره می برد.

 

 

دوستدار خانواده

یاماها، این اسکوتر را با تجهیزات دیجیتالی هوشمندسازی کرده است. این موتورسیکلت دارای یک صفحه نمایشگر LCD  دیجیتال با جزئیات کامل است که روی میله های دسته فرمان نصب شده است. سرعت سنج دیجیتال درک اطلاعات را آسان کرده و درجه بالایی از وضوح را ارائه می دهد. همچنین یک سوکت برای شارژ باتری موبایل ، یک جعبه در زیر زین با فضای 22.5 لیتری ، سیستم کلید هوشمند و یک سیستم start&stop   وجود دارد. چراغ های LED ، در چراغ های عقب ، چراغ های جلو و چند مورد دیگر ازین قبیل دیگر امکانات این اسکوتر جذاب هست. این مدل با برجسته جلوه دادن آرم یاماها که در قسمت پایین پیشانی جلویی قرار دارد یک ظاهر منحصر به فرد را در ذهن شما تداعی خواهد کرد. طراحی جدید آیینه ها که از پایه های بلندتر و بالاتر برای بهبود قدرت مانور در ترافیک شهر و فضاهای محدود ساخته شده اند شما را بیش از پیش راضی خواهد کرد.

یاماها کیوبیکس

عملکرد

در قسمت موتوری، این اسکوتر به یک موتور تک سیلندر 125 سی سی با یک گیربکس کاملا اتوماتیک مجهز شده است. این موتور با فناوری موتور Blue Core طراحی شده است که عملکردی قدرتمند و افزایش بهره وری سوخت را ارائه می دهد. این سیستم مجهز به خنک کننده پیشرفته است که به جلوگیری از اتلاف انرژی کمک می کند. حداکثر قدرت یاماها Qbix ، 9.5 اسب بخار در 8000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن تا 9.6 نیوتن متر در 5500 دور در دقیقه است. علاوه بر این ، ظرفیت باک سوخت 4.2 لیتر است که برای اکثر موتورسواران کافی است. یاماها Qbix را در سه مدل استاندارد ، S  و ABS عرضه کرد. این سه مورد فقط با چند تفاوت عمده مشابه هستند. وزن استاندارد 103 کیلوگرم است در حالی که مدل های S و ABS به ترتیب 106 و 109 کیلوگرم وزن دارند. مدل ABS با ویژگی Smart Key System ،  به کاربران امکان کنترل راحت موتور خود با یک سوئیچ چند منظوره و همچنین قفل و باز کردن صندلی و درپوش مخزن سوخت را می دهد.

 

لپ کلام

همه مدل ها دارای سیستم Start&Stop پیشرفته هستند. پس از خاموش شدن ، موتور در مدت 5 ثانیه به طور خودکار از کار می ایستد و این عمل بلافاصله به صرفه جویی در انرژی کمک می کند. واضح است که یاماها Qbix قبل از هر چیز برای رفت و آمد طراحی شده است و دارای فضای ذخیره سازی مناسب است که در زندگی امروزی بسیار کارآمد تلقی می شود. طی سالهای گذشته ، یاماها تعداد زیادی اسکوتر شهری تولید کرده است که طراحی ، پویایی و راحتی را با هم ترکیب می کند. Qbix با طراحی مدرن و کارایی پر جنب و جوش خود به طور خاص برای افزایش تجربه روزانه رفت و آمد، پیشرو در کلاس خود طراحی شده است. این موتورسیکلت توسط نیرو موتور وارد بازار شده است و توسط موتور مارکت به مشتریان ارایه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا