PCX اسکوتر تازه نفس هوندا

دستاورد

در این حقیقت هیچ انكاری وجود ندارد كه مردم سرانجام از پر كردن وسایل نقلیه خود با سوخت های فسیلی پرهیز کنند و به سمت انرژی برق بروند. نه به این دلیل که به این کار تمایل داشته باشند بلکه به این دلیل که در آینده گزینه ای وجود نخواهد داشت. بنابراین تولید کنندگان وسایل نقلیه قبلاً این رقابت را آغاز کرده اند که در چنین بازاری پیشتاز باشند و نیروی کار خود را برای رسیدن به این جایگاه متمرکز بکنند. هوندا با 28 میلیون مشتری در سرتاسر جهان ، این کار را انجام داده است و در نمایشگاه اتومبیل توکیو که شامل Honda PCX Electric ، Honda PCX Hybrid   است ، این دستاورد را به نمایش گذاشته است.

 

تحقق یک رویا

باله سرخ های ژاپنی خیلی بیشتر از دیگر رقبایی که در دنیای موتور سیکلت ها ، اتومبیل ها ، محصولات برقی و حتی جت های تجاری باشد ، بسیار خوب به سوی هدف حرکت می کنند. اکنون ، آرام آرام ذهنیت و تمرکز خود را معطوف به ترسیم دورنمای چهره وسایل نقلیه پایه الکتریسیته در آینده، می کند. هوندا این تکنولوژی را در دو مدل از اسکوترهای PCX که یک نسخه کاملاً برقی و یک مدل هیبریدی است را به نمایش گذاشته است.

hybrid-motorctcle

مشخصات

PCX Electric  از یک باتری لیتیومی قابل جدا شدن برخوردار است و یک موتور با قدرت بالا به طورمستقل که توسط هوندا ساخته شده است و همچنین قرار است از سال 2018 در بازارهای آسیا فروخته شود.

Hybrid PCE  همانطور که از نامش پیداست ، نخستین ساخته بنزینی و باتری است که دارای دو چرخ است. این اسکوتر که اخیراً توسط هوندا ساخته شده است ، از باتری با قدرت بالا و استارت ACG بهره می برد که برای کمک به موتور در بالا بردن گشتاور بیشتر در قلب موتور استفاده می شود. این محصول نیز از سال 2018 در بازارهای آسیا به فروش می رسد.

پس باید ببینیم این محصول جدید در بازار های ایران جای خود را باز خواهد کرد یا خیر.. البته غافل نمانیم زنجیره خدمات پس از فروش این موتور سیکلت هم در نوع خودش بسیار مهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا