همه چیز درباره شرکت SYM

درباره SYM

شركت Sanyang Motor در سال 1954 در تایپه توسط هوانگ چی و چانگ كو آن تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت تایوان تأسیس شده است و محصولات دو چرخ خود را با نام تجاری SYM به فروش می رساند. سه پایگاه تولید اصلی سانیانگ در تایوان ، چین و ویتنام است. این شرکت اسکوتر ، موتور سیکلت و ATV را با نام تجاری SYM تولید و به فروش می رساند.

این شرکت در سال 1961 با هوندا به توافق فنی رسید تا بتوان SYM را به عنوان اولین مونتاژ کننده موتورسیکلت با بومی سازی 30درصدی در تایوان شناخت.  در سال 1969 مونتاژ خودروهای کوچک هوندا (N600 ، TN360) آغاز شد. از آنجا که موتور سیکلت های خود Sanyang وارد رقابت مستقیم با محصولات هوندا در سراسر جهان شد ، این رابطه در ژانویه 2002 خاتمه یافت. در عوض ، سانیانگ قراردادی با هیوندای منعقد کرد و در حال حاضر بخش عمده ای از لیست آنها برای بازار داخلی تایوانی مونتاژ می شود.

این کمپانی حالی که خودروهای مینی و کامیون هایی را نیز تحت برند Hyundai تولید می کند. از زمان شروع کار ، این شرکت بیش از 800 هزار خودرو و 16 میلیون اسکوتر و موتور سیکلت تولید کرده است. درآمد فروش سالانه این شرکت از 1 میلیارد دلار آمریکا فراتر رفته و حدود 600000 دستگاه موتور سیکلت و 20،000 اتومبیل در سال تولید می کند. SYM در حال حاضر حدود 2300 نفر را در کارخانه های تولید تایوان خود در استخدام دارد. در حال حاضر این شرکت در 5 قاره نمایندگی مستقیم پخش و توزیع موتورسیکلت را گسترش داده و محصولات این شرکت در اکثر کشورها به وفور یافت می شود.

در ایران سه شرکت سهند سیکلت سپاهان، نیرو موتور شیراز و دینو موتور قم در حال تولید و توزیع موتورسیکلت های برند SYM هستند و موتور مارکت مفتخر است که محصولات این سه شرکت را به دست مصرف کننده های خود می رساند.

برای خرید موتور سیکلت می توانید به فروشگاه آنلاین مراجعه بفرمائید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا